56 saatlik kısıtlamada 24 bin 437 kişiye işlem yapıldı

TAKİP ET

İçişleri Bakanlığı: '56 saatlik kısıtlamada 24 bin 437 kişiye adli ya da idari işlem uygulanmıştır'

İçişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada "5-12 Nisan tarihleri arasında sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden 24 bin 437 kişiye adli ya da idari işlem uygulanmıştır" ifadelerine yer verdi.