Kayıp kızlar Bursa'yı ayağa kaldırdı
Evden "öğretmenimize gidiyoruz" diye çıkan 10 ve 11 yaşındaki iki ortaokul öğrencisi geri dönmeyip telefonları da kapanınca onlarca polis ve mahalle halkı seferber oldu
Bursa'da dün öğleden sonra Hasanağa TOKİ Konutları'ndaki evlerinden 'öğretmenlerine gitme' bahanesiyle ayrılan 10 ve 11 yaşındaki ortaokul öğrencisi kızlar, hava kararınca evlerine dönmeyince şehirde alarm ilan edildi. Ailelerinin kayıp başvurusuyla bütün polisler, mahalle sakinleri, gönüllüler ve öğretmeni kayıp Ecenur ile Şeyma'yı bulmak için seferber oldu.
Paraları ve şarjları biten iki kız 8 saat sonra gece yarısı metro istasyonunda bulundu. Kayıp kızların aileleri ile buluşması esnasında duygusal anlar yaşandı.
unmasıyla bütün Nilüferliler de rahat bir nefes aldı.