Koronaya yakalanan Başkan Taban'dan çağrı
Test sonuçları pozitif çıkınca eşiyle evinde karantinaya giren İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban "Lütfen herkese kurallara uysun, maskelerini taksın, hatta çıkarmasın" dedi.
Bursa'nın 300 bin nüfuslu İnegöl İlçesi'nin Belediye Başkanı Alper Taban ve eşinin korona virüs test sonuçları dün pozitif çıktı. Evlerinde karantinada olan Belediye Başkanı Alper Taban vatandaşlara sosyal medya hesabı üzerinde çağrıda bulundu.
Taban, şunları söyledi:
"Herkese hayırlı sabahlar diliyorum. Benim ve eşimin Covid-19 testleri pozitif çıkmıştır. Karantina sürecine evimizden başladık, genel sağlık durumlarımız iyi, Dün itibariyle bizleri arayanlara mesaj gönderenlere çok teşekkür ediyorum. Vakaların arttığını, çoğaldığını görüyoruz. Çok yakınımızda olduğunu hissediyoruz. Bundan ötürü çok daha dikkatli olduğumuz bir süreçteyiz. Maskelerimizi neredeyse hiç çıkarmayacak şekilde kullanmamız gerektiğinin doğru olacağını düşünüyorum. Herkese sağlık sıhhatli günler diliyorum"