Osmangazi'de Başkan Aydın'dan esnaf ziyareti
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sosyal medya hesabından Abdal Meydanı'nda yaptığı esnaf ziyaretini paylaştı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, X sosyal medya hesbaından Abdal Meydanı'nda esnafı ziyaret ettiği anları paylaştı.
Bursa’mızın en uğrak noktası Abdal Meydanı. Kentin tarihi, en güzel lezzetleri, en önemlisi de en sıcak sohbeti burada. Açıkçası sokağın sesini duymak istiyorsanız burada bir kaç saat vakit geçirmeniz yeterli. Ben de öyle yaptım, sabah erken saatlerde esnafımızı ziyaret ettim, meydanda tahinlisini, simidini yiyen, çayını yudumlayan halkımızla selamlaştım. Günümüzün keyifli başlamasını sağlayan Abdal esnafına teşekkür ediyorum.