Sağlık Bakanı Koca il il açıkladı

TAKİP ET

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca duyurdu: İşte vaka sayısının en az ve en çok arttığı iller.

Bakan Koca, son bir hafta içerisinde vaka sayılarının artışa geçtiği illerin Kastamonu, Çankırı, Yalova, İstanbul ve Erzincan olduğunu duyurdu.

Bakan Koca: "Son hafta 100 bin nüfusta vaka görünme oranı en çok artan illerimiz: Kastamonu, Çankırı, Yalova, İstanbul ve Erzincan. En çok azalan illerimiz: Sinop, Gümüşhane, Mersin, Kırıkkale ve Burdur. Riski ortadan kaldıracak olan tedbirdir." dedi.