Ziraat Türkiye Kupası'nın sahibi Sivasspor oldu!

TAKİP ET

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Kayserispor ile Sivasspor, Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda karşılaştı. Uzatmaya giden mücadeleyi Sivasspor 3-2 kazandı ve kupayı ilk kez müzesine götürdü.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Kayserispor ile Sivasspor, Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda karşı karşıya geldi. Mücadelenin ilk yarısı Kayseri'nin 1-0'lık üstünlüğü ile geçilirken, ikinci yarı Sivas eşitliği sağladı ve 90 dakika bu skorla sona erdi. Uzatmalar sonunda kırmızı-beyazlılar maçtan 3-2 galip ayrıldı.
Bu sonuçla Sivasspor, Türkiye Kupası'nı kulüp tarihinde ilk kez kazandı.