İçişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada "5-12 Nisan tarihleri arasında sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden 24 bin 437 kişiye adli ya da idari işlem uygulanmıştır" ifadelerine yer verdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 12 Nisan 2021 - 09:53
56 saatlik kısıtlamada 24 bin 437 kişiye işlem yapıldı
İçişleri Bakanlığı: '56 saatlik kısıtlamada 24 bin 437 kişiye adli ya da idari işlem uygulanmıştır'
GÜNDEM
12 Nisan 2021 - 09:53









