Aç kalarak Mudanya ilçesinde şehir merkezine kadar inen domuzu, bir vatandaş bisküvi ile besledi. Domuz ile sohbet eden vatandaş, o anları kayda aldı. Aç kalan domuz, bisküviyi yiyerek bölgeden uzaklaştı.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 16 Mayıs 2024 - 10:53
Aç kalan domuzu bisküvi ile besledi
Bursa'da bir vatandaş, aç kalarak şehir merkezine inen bir domuzu bisküvi ile besledi. O anlar saniye saniye amatör kamera ile kaydedildi.
ASAYİŞ
16 Mayıs 2024 - 10:53








