Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi, Temmuz ayı olağan toplantısının ikinci birleşimini Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası’nda gerçekleştirdi. Başkanvekili Orkun Gazioğlu’nun yönettiği oturum, üye yoklamasıyla başladı.Toplantının en çok tartışılan gündem maddelerinden biri, şehir genelinde toplu taşımaya yapılacak zam oldu. Yapılan görüşmelerin ardından, belediyeye bağlı ulaşım hizmetlerinde ücretler yüzde 15 artırıldı.AK Parti grubu zamma karşı oy kullanırken, mecliste artan işletme maliyetleri ve giderlerdeki yükseliş gerekçesiyle karar oy çokluğuyla kabul edildi. Yeni tarifelerin önümüzdeki günlerde yürürlüğe girmesi bekleniyor.Zam sonrası yeni tarifeyle tek biniş ücreti 5 TL artarak 35 TL’den 40 TL’ye yükseldi.
EKONOMİ
Yayınlanma: 20 Ocak 2026 - 20:34
Bursa'da toplu taşımaya yüzde 15 zam
Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi, toplu taşıma ücretlerine yüzde 15 zam yapılmasını oy çokluğuyla kabul etti.
EKONOMİ
20 Ocak 2026 - 20:34









