TFF 2. Lig’in 12. haftasında deplasmanda 24Erzincansporile karşılaşacak olan Bursaspor, BURSİAD tarafından düzenlenen yemekte buluştu. Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde düzenlenen organizasyona Başkan Ömer Furkan Banaz, yönetim kurulu üyeleri, A Takım futbolcuları, teknik heyet ve A takım personeli katıldı. Bursaspor’da morallerin yerinde olduğu gözlendi.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ekim 2022 - 14:56
Bursaspor'da moral yemeği organize edildi
Bursaspor Kulübü’nde, 24Erzincanspor maçı öncesi moral yemeği düzenlendi.
SPOR
26 Ekim 2022 - 14:56









