Süper Lig'de 33. hafta maçında şampiyonluk mücadelesini sürdüren Fenerbahçe, Malatya deplasmanına konuk oldu. Sarı-lacivertli takım sahadan 1-1 eşitlikle ayrıldı ve zirve yolunda önemli bir puan kaybı yaşadı. Fenerbahçe'nin maçta 2 şutu direğe takıldı. Fenerbahçe, bu sezon Süper Lig'de ilk kez ilk golü attığı bir deplasman maçını kazanamadı.
SPOR
Yayınlanma: 08 Nisan 2021 - 21:09
Fenerbahçe Malatya'da 2 puan bıraktı
Malatya deplasmanından tek puanla dönen Fenerbahçe, zirve yarışında önemli bir kayıp yaşadı.
SPOR
08 Nisan 2021 - 21:09







